تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 6:31
کد خبر : 1571

نخستین رویداد ایده‌پردازی در کلان‌شهرهای کشور برگزار می‌شود

نخستین رویداد ایده‌پردازی در کلان‌شهرهای کشور برگزار می‌شود
نخستین رویداد ایده‌پردازی کلان‌شهرهای کشور با مشارکت شهرداری‌های مختلف کشور برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا،این رویداد که با هدف ایجاد بانک ایده‌ها و تبادل آن در میان کلان شهرهای کشور برگزار می‌شود، در ۵ محور عمومی شامل «بهسازی و بازسازی شهری»، «درآمد پایدار شهری»، «مشارکت مردمی و محلی»، «روش‌های خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت» و «طرح‌ها و ایده‌های نو در رفع آلودگی هوا و مدیریت ترافیک و حمل‌ونقل عمومی» و همچنین یک محور تخصصی با عنوان «اصلاح فرایند صدور پروانه ساختمان» تعریف شده‌است.

کارکنان شهرداری‌ها می‌توانند با ورود به سایت  www.1404.tehran.ir  و ثبت‌نام در بخش کلان‌شهرها پس‌از تکمیل فرم اطلاعات و انتخاب محور مورد مشارکت، خلاصه‌ای از طرح خود را با توجه به محور انتخاب‌شده بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کاراکتر نوشته و فایل طرح را به‌صورت پی‌دی‌اف بارگذاری کنند.

پس از تأیید اولیه پیشنهادها از نظر شکل و محتوا، ایده‌ها برای ارزیابی به داوران ارسال خواهد شد و از بین برگزیدگان ۳۰ تا ۴۰ نفر برای ارائه‌ی نهایی دعوت می‌شوند.

هیات داوران از میان ارائه‌کنندگان نهایی ۳ نفر از همکاران مدیریت شهری در کلان‌شهرها را به‌عنوان نفرات برتر انتخاب خواهند کرد و از بین سه شرکت‌کننده برتر، یک نفر در مرحله نهایی به‌عنوان نفر اول انتخاب می‌شود و در روز اختتامیه از او تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین جوایز نفرات اول تا سوم به‌ترتیب ۲۰ میلیون تومان، ۱۰ میلیون تومان و ۵ میلیون تومان است و مدت ارسال پیشنهادها تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ خواهد بود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.