تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 - 19:36
کد خبر : 1690

همزمان با هفته صنایع دستی

میزبانی خانه خلاقیت از خانواده‌ها در رویداد ملی گینزا

میزبانی خانه خلاقیت از خانواده‌ها در رویداد ملی گینزا
همزمان با برگزاری هفته صنایع دستی در اصفهان، رویداد ملی گینزا روز 23 خردادماه در خانه خلاقیت و رستوران بازی‌های فکری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا، مدیر خانه خلاقیت و رستوران بازی‌های فکری با اعلام این خبر گفت: اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان در مشارکت با خانه خلاقیت و رستوران بازی‌های فکری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت برپایی هفته صنایع دستی که از ۲۰ تا ۲۷ خرداد با رویدادهای مختلی در شهر در حال سپری شدن است، رویداد ملی «گینزا» را برگزار می‌کند.
حکیمه ابوالقاسمی تصریح کرد: گینزا عنوان یک بازی رومیزی با محوریت آشنایی با صنایع دستی است که ویژه خانواده‌ها طراحی شده و همراه با مسابقه و اهدای جایزه برگزار می‌شود.
وی معرفی صنایع دستی اصفهان در جریان اجرای این بازی دسته جمعی را از اهداف برگزاری این رویداد دانست و تأکید کرد: در این دورهمی خانوادگی، اعضای خانواده‌ها ضمن بهره مندی از اوقاتی بانشاط در کنار همدیگر با رشته‌های مختلف صنایع دستی نیز آشنا می‌شوند.
رویداد ملی گینزا روز ۲۳ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در خانه خلاقیت و رستوران بازی‌های فکری واقع در خیابان هشت بهشت شرقی، بعد از چهارراه لاهور، کوچه شماره ۲۲ برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.