تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1401 - 5:01
کد خبر : 1910

اجرای طرح احداث پد بالگرد اورژانس هوایی در کوه صفه

اجرای طرح احداث پد بالگرد اورژانس هوایی در کوه صفه
مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از اجرای طرح احداث پد بالگرد اورژانس هوایی در کوه صفه با هدف تأمین ایمنی گردشگران این پارک کوهستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا، احمد رضایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به مراجعه تعداد کثیری از شهروندان و ورزشکاران جهت کوهنوردی در پارک کوهستانی صفه، ایمن سازی مسیرهای عمومی کوهنوردی در این مکان ضروری است.

او افزود: به منظور خدمات رسانی بهتر، پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی و تسریع در انجام عملیات امداد و نجات و همچنین درخواست‌های کوهنوردان و شهروندان که از طریق سامانه ۱۳۷ و مراجعات حضوری اعلام شده است، محوطه‌ها و مسیرهای عمومی گردشگری و کوهنوردی با استفاده از نظرات کارشناسی ساماندهی و ایمن سازی می‌شوند.

رضایی تأکید کرد: بررسی‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره حوادث ناگوار در ارتفاعات کوه صفه نشان می‌دهد که عملیات انتقال مجروحین توسط امدادگران به دلیل صعب العبور بودن مسیرها و دوری مسافت تا خودروهای امدادی و اورژانس در بازه زمانی ۲ الی ۳ ساعت صورت می‌گیرد که زمانی بسیار طولانی است و این زمان صدمات جبران ناپذیری را برای شخص حادثه دیده به دنبال دارد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اعلام اینکه طرح احداث پد بالگرد اورژانس هوایی به منظور کاهش این آسیب‌ها و تسریع در عملیات امداد و نجات انجام می‌شود، اظهار کرد: با انجام بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات کارشناسی با نمایندگان سازمان آتش نشانی، هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی، اورژانس هوایی و اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان جانمایی بهینه جهت اجرای این طرح انجام و طرح به شورای تأمین فرمانداری ارسال شده است.

او خبر داد: با کسب نظر مساعد استانداری و فرمانداری و موافقت شهردار اصفهان این طرح اجرایی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.