تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 14:16
کد خبر : 3763

در دیدار با کانون بازنشستگان شهر درچه مطرح شد؛

در شهرستانهای فاقد مراکز درمانی تامین اجتماعی فرانشیز برای بیماران بستری رایگان است

در شهرستانهای فاقد مراکز درمانی تامین اجتماعی فرانشیز برای بیماران بستری رایگان است
مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان درنشست با اعضای کانون شهرستان درچه استان اصفهان با اشاره به اینکه سهم بزرگی از شاغلان کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بوده و این سازمان اولین خریدار و دومین ارائه‌کننده خدمات درمانی است، افزود: احداث بیمارستان‌ و درمانگاه ملکی بر اساس جمعیت است، در هر شهرستانی که بیش از ۲۰ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی باشد می‌توان یک درمانگاه احداث کرد، اما جایی که مرکز بستری نداریم براساس قانون، فرانشیز برای بیمه شدگان رایگان است.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری گفت: در دولت جدید اقدامات زیر بنایی خوبی در درمان سازمان صورت گرفته است تقاضای من از نمایندگان کارگری این است که با درک متقابل بتوانیم مشکلات پایین‌دستی که مربوط به خودمان است را حل ‌و فصل کنیم تا بتوانیم گشایشی در کار درمان مردم باشد.
دکتر رجالی گفت: همانطور که قبلا نیز اعلام کردم واگذاری زمین همراه با پروانه ساخت کار خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر را سرعت می بخشد.
نماینده کانون شهرستان درچه گفت حفظ سازمان به ‌معنای عام است و  معنای عام هم کارگران و هم بازنشستگان می‌باشند و ما مثل شما معتقد هستیم حق سازمان باید گرفته شود تا هزینه‌های سازمان اول در بحث درمان و دوم حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تامین شود.
تقیان افزود حفظ کرامت ارباب‌رجوع از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد و قدرت خرید کارگران و بازنشستگان بایستی مد نظر گرفت و رفع تبعیض بین شهرستانها رعایت شود.
وی گفت متاسفانه درخواست بیمه شدگان شهر درچه طی سالیان گذشته محقق نشده و ما بعنوان نمایندگان بیمه شده درخواست ساخت درمانگاه را داریم. البته اقداماتی هم جهت تعیین زمین انجام شده است که همگی تاکنون با موفقیت همراه نبود.
در پایان اعضای کانون شهرستان درچه با تشکر از اقدامات ارزنده مدیریت درمان در ارایه خدمات به بیمه شدگان خواستار پیگیری مدیریت درمان در این خصوص شد.
لازم به ذکر است شهر درچه کنار منطقه ۱۳ اصفهان قرار دارد که حدود ۸۱ هزار نفر جمعیت دارد و حدود ۳۵ هزار نفر آنها تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.