تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 8:16
کد خبر : 3411

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان:

معرفی سامانه های خدمت رسانی به شهروندان در نمایشگاه ملی فن نما

معرفی سامانه های خدمت رسانی به شهروندان در نمایشگاه ملی فن نما
دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: 11 سامانه تخصصی در غرفه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در اولین نمایشگاه بین‌المللی فن نما ارایه خواهد شد.

سعید فردانی درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چکامه سرا افزود: اولین نمایشگاه فن نما با حضور شرکت های دانش بنیان و فناور در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

وی در ادامه پیرامون حضور در نمایشگاه بیان داشت: هدف از شرکت در نمایشگاه فن نما ایجاد بستر شبکه سازی بین فعالان و ذی نفعان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از بخش های دولتی، عمومی و خصوصی است.

همچنین سازمان فاوا این آمادگی را دارد که با ایجاد فضای مشارکت با شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات، گامی در جهت حمایت از این شرکت ها و همچنین بر طرف نمودن نیازهای فناورانه شهرداری اصفهان بردارد.

مدیرعامل سازمان فاوا در ادامه افزود: در این نمایشگاه از سامانه ی واسط مودیان رونمایی خواهد شد. این نرم افزار امکان ثبت انواع صورتحساب‌های الکترونیکی با رعایت کلیه قواعد کنترلی مرتبط با اقلام اطلاعاتی صورتحساب الکترونیکی را دارا می‌باشد و پس از درج صورتحساب، امکان ارسال به سامانه مودیان سازمان امورمالیاتی کشور و درج در کارپوشه‌ی اشخاص، مطابق با پروتکل های اعلامی را خواهد داشت.

فردانی در ادامه افزود: در این نمایشگاه مرکز ارتباط تصویری رابین تاک که توسط یکی از شرکت های نوپای مرکز رشد دانشگاه اصفهان ایجاد شده و تفاهم نامه همکاری و مشارکت با سازمان فاوا دارد، به ارایه محصول خود خواهد پرداخت.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمند سازی در ادامه به سامانه های ارایه شده اشاره نمود و گفت: در این نمایشگاه سامانه های جامع منابع انسانی، میز خدمت و اَپ اصفهان من، شهرسازی و درآمد (اصنو)، موقعیت یاب اتوبوس و پرداخت الکترونیک (اصرو)، مدیریت و پیشگیری رفع تخلفات شهری ، پلاک آبی هوشمند، رزرواسیون مراکز تفریحی، مدیریت مکانمند فیبر نوری اصفهان (سمفا)، گردش اطلاعات و مدیریت عملیات و پروژه ها (سیگما)، مرکز ارتباط تصویری رابین تاک، مودیان، خدمات خود را به شهروندان و متخصصان حوزه شهری و فناوری ارایه خواهند نمود.

اولین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن نما، از تاریخ دهم تا دوازدهم مهر  در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.