تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 12:27
کد خبر : 3635

نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در ایستگاه بیست و دوم

نمایشگاه  تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در ایستگاه بیست و دوم
 عصر روز دوشنبه مورخ ۱۳ آذر ماه، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی با حضور ۸۷ مجموعه تولیدکننده و فروش انواع تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، اتصالات آغاز به کار کرد.

آیین روبان چینی این رویداد نمایشگاهی باحضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان، رییس و نایب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، رییس اتحادیه تاسیسات مکانیکی اصفهان و جمعی از روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط با بخش تجهیزات و تاسیسات ساختمانی برگزار شد. این نمایشگاه فرصتی برای تولیدکنندگان، متخصصین، انبوه سازان، دیگر موسسات و شرکت های دست اند کار در امر ساخت و ساز و مصرف‌کنندگان نهایی است تا با آخرین دستاوردها و تحولات تجهیزات سرمایشی و گرمایشی آشنا شوند و محصولات و خدمات این حوزه را به منظور انتخاب‌های بهینه شناسایی کنند و بتوانند با استفاده از انتخاب‌های دقیق‌تر در بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی و جلوگیری از اتلاف منابع در کشور تأثیرگذار باشند.

بیست و دومین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به مدت ۵ روز تا تاریخ ۱۷ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان اصفهان دایر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.