تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 8:48
کد خبر : 772

علیرضا رضوانیان ، برنامه ریز و توسعه گر ذوب آهن اصفهان شد

علیرضا رضوانیان ،  برنامه ریز و توسعه گر  ذوب آهن اصفهان شد
آیین معارفه علیرضا رضوانیان به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان با حضور مرتضی یزدخواستی عضو هیات مدیره شرکت،معاونین و مدیران حوزه توسعه در سالن جلسات دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا،مرتضی یزدخواستی عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان در این آیین گفت : مهندس مهدی نصر در جایگاه معاونت برنامه ریزی و توسعه خدمات ارزشمندی را به مجموعه ارایه داد و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم و حضور مهندس علیرضا رضوانیان را به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان تبریک عرض می کنم . ایشان در حوزه بهره برداری و همچنین کمیسیون معاملات عملکرد خوبی داشت و با این تجربیات در سمت جدید نیز می تواند با همکاری بخش های مختلف دستاوردهای خوبی را برای کارخانه رقم بزند.

وی افزود : جایگاه معاونت برنامه ریزی و توسعه از دیرباز تا کنون در ذوب آهن اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و افرادی که در این معاونت حضور داشتند هنوز هم در صنعت فولاد کشور منشأ خیر و برکت هستند.

عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : تغییر و تحولات در سازمان های مختلف انجام می شود اما نکته مهم این است که از این فرصت خدمت گذاری به بهترین نحو ممکن استفاده شود تا تحولات و ارزش آفرین یبیشتر را در بخش های مختلف شاهد باشیم.

در ادامه مهرداد تولاییان عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان و معاون بهره برداری شرکت نیز گفت :امیدوارم با همکاری بیشتر بین دو معاونت بهره برداری و برنامه ریزی و توسعه بتوانیم در شأن و جایگاه ذوب آهن بزرگ، خدمات رسانی بیشتری به این مجموعه و کشور داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.