تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 خرداد 1401 - 4:35
کد خبر : 1620

پس از ارزیابی های تخصصی هیات داوران رقم خورد؛

دریافت «جایزه ملی ویژه مسئولیت اجتماعی» توسط شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان

دریافت «جایزه ملی ویژه مسئولیت اجتماعی» توسط شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان
شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در چهارمین دوره جایزه ملی مسئولیت اجتماعی و بنگاه‌های اقتصادی، جایزه ویژه مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا، مراسم پایانی چهارمین جشنواره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای تهران برگزار شد.

در این رویداد، پس از حدود سه ماه بررسی تخصصی بر اساس اظهارنامه‌های ارائه شده، حضور بازرسان ویژه و ممیزهای سازمانی و همچنین بررسی جزئیات فنی و اجرایی فعالیت‌های اجرا شده در کنار نظرسنجی‌های مختلف از ذی‌نفعان مختلف و چهره‌های مردمی، بعد از بررسی کمیته داوران و بر اساس شاخص‌های استاندارد بین‌المللی و بومی، شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به دلیل اقدامات مؤثر خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی توانست جایزه ویژه هیئت داوران در حوزه جامعه را به خود اختصاص دهد.

در این دوره از جایزه ملی مسئولیت اجتماعی و بنگاه‌های اقتصادی، از مجموع ۷۰ هلدینگ اقتصادی، صنعتی و اجرایی شرکت‌کننده، تنها ۱۵ مجموعه جایزه ویژه را در بخش‌های مختلف و بیش از ۵۰ مجموعه تنها گواهی اهتمام به مسئولیت اجتماعی را دریافت کردند.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان که در طول سه ماه گذشته با فعالیت‌های مستمر و اجرای بیش از ۷۰۰ سرفصل در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، بیش از ۵ هزار عنوان اقدام شاخص در حوزه استانداردسازی و فعالیت‌های اجرایی سه ابرسازه مهم تفریحی شهر اصفهان انجام داده بود، توانست تندیس، لوح تقدیر و جایزه ویژه هیئت داوران را کسب کند.

لازم به ذکر است از استان اصفهان تنها شرکت ملی گاز و همچنین شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان موفق به کسب این جایزه شدند.

از جمله بنگاه‌های اقتصادی شرکت‌کننده در این جشنواره می‌توان به شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت پالایش نفت آبادان، شرکت پتروشیمی اروند، فولاد سنگان، بانک مسکن، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت گاز استان اصفهان و دیگر شرکت ها و بنگاه های اقتصادی اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.