تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 13:42
کد خبر : 3742

حضور هیات تجاری اصفهان در روسیه

حضور هیات تجاری اصفهان در روسیه
بزرگترین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و نوشیدنی های روسیه با برند Prodexpo 2024  با حضور مقامات بخش دولتی و خصوصی کشورهای مختلف ، غرفه داران بیش از 30 کشور جهان و هیات های تجاری تخصصی از ایران در مرکز نمایشگاههای بین المللی مسکو Expocenter افتتاح شد.

در این مراسم که جلالی سفیر ایران در روسیه، رایزن بازرگانی و اقتصادی کشورمان و هیات تجاری تخصصی اعزامی از سوی شرکت نمایشگاه اصفهان نیز حضور داشتند رئیس مرکز نمایشگاهی مسکو، نمایندگان مجلس دوما و معاون وزیر کشاورزی روسیه به ایراد سخنرانی پرداختند. آشنایی با آخرین پیشرفت های صورت گرفته در صنعت غذا، شناخت نیازهای روبه رشد و سلایق مختلف بازار مصرف جهان، کمک به ارتقا سطح کمی و کیفی محصولات و خدمات و ایجاد و گسترش روابط تجاری در عرصه بین الملل از جمله اهداف مدنظر برای هیات تجاری مزبور می باشد. همچنین جلساتی با عوامل محترم سفارت ج.ا. ایران در مسکو، جلسات تجاری در خلال برگزاری نمایشگاه و بازدید از بزرگترین مرکز دائمی واردات و توزیع مواد غذایی روسیه از دیگر برنامه هایی است که برای هیات تجاری ایرانی مدنظرقرار گرفته است.

شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان تعداد ۲۱ نفر از فعالان صنایع غذایی استان های اصفهان، تهران و خراسان رضوی را در قالب ۱۳ شرکت برای حضور به این نمایشگاه اعزام نموده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.