تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 6:51
کد خبر : 2452

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان:

بهسازی شبکه توزیع آب فضای سبز در منطقه یک

بهسازی شبکه توزیع آب فضای سبز در منطقه یک
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: اجرای سیستم نوین آبیاری با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در دو خیابان منطقه یک آغاز شده است.

میثم بکتاشیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی، مصرف بهینه، بهبود فرآیندها و بهسازی شبکه‌های توزیع آب در دستور کار شهرداری در اجرای پروژه‌های فضای سبز قرار گرفته است.

او ادامه داد: آبیاری منظم درختان و فضاهای سبز شهری، برنامه‌ریزی صحیح، تغییر الگوهای سنتی به مدرن و بهره‌مندی از مدیریت تلفیقی آب به منظور کاهش مصرف و جلوگیری از هدر رفت آب در فضای سبز شهری مورد توجه و اهتمام ویژه در منطقه یک قرار گرفته است.

او نخستین گام در این زمینه را بهسازی و بهبود شبکه توزیع آب در منطقه دانست و تصریح کرد: کم کردن فواصل والوها جهت صرفه‌جویی در مصرف آب با توجه به پوسیدگی لوله‌های قبلی در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: اجرای سیستم نوین آبیاری با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز در راستای کاهش هزینه‌های جاری، استفاده بهینه از منابع آبی موجود و افزایش بهره‌وری آبیاری نیز در دو خیابان از منطقه یک آغاز شده است.

بکتاشیان توضیح داد: اجرای عملیات شبکه توزیع آب با ۱۲۰۰ متر لوله گذاری در خیابان‌های آیت الله کاشانی حد فاصل میدان جمهوری اسلامی و خیابان جامی (دو طرف خیابان) و خیابان شهید بهشتی حد فاصل چهارراه جهاد و خیابان عباس آباد (دو طرف خیابان) با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.

به گفته او، یک هزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری در خیابان پنج رمضان و تعمیر و نصب بابلر در خیابان فروغی با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال از دیگر اقدامات در منطقه یک بوده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.