تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 5:09
کد خبر : 662

شهردار اصفهان:

  زمستانی بدون کارتن خواب ،تلاش و تمرکز مدیریت شهری است

  زمستانی بدون کارتن خواب ،تلاش و تمرکز مدیریت شهری است
شهردار اصفهان گفت: در هفته گذشته تمرکز مدیریت شهری روی حل مساله کارتن خوابی و معضلات حاشیه شهر بوده است تا در پاییز و زمستان امسال شاهد شهر بدون کارتن خواب باشیم.

به گزارش پایگاه خبری چکامه سرا ، علی قاسم زاده در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» به اقدامات در حوزه شهرداری اصفهان طی هفته گذشته، اظهار کرد: تمرکز مدیریت شهری روی حل مساله کارتن خوابی و حاشیه شهر و نقاط محروم است و امیدوارم پاییز و زمستانی که در پیش داریم شاهد هیچگونه کارتن خوابی در شهر نباشیم.

قاسم زاده بیان کرد: در این راستا جلساتی با مسوولان استانداری، معتمدان و منتخبان محلات محروم برگزار کردیم تا با مشارکت مردم و همگرایی بین دستگاه های مسوول در سطح شهر این نوع مشکلات را حل و فصل کنیم.

وی  با اشاره به اینکه در روزهای گذشته مهمترین مساله شهری ما حضور کشاورزان عزیز در سطح شهر و کنار پل خواجو بود که به نوعی مدیریت شهری را نیز درگیر این قصه کرده است، اظهار کرد: امیدوارم با همت مدیران که پیگیر حل مساله هستند هرچه زودتر دغدغه کشاورزان کاهش پیدا کند، این اتفاق نشان می دهد مردم خواهان حل مساله و نگران شهر و آینده آن هستند.

وی ادامه داد: خواست مدیریت شهری همان خواسته مردم و کشاورزان است. خوشبختانه ما به بلوغی رسیده ایم که می توانیم مسایل را از طریق گفت و گو حل کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به حضور وزیر نیرو در شهر اصفهان، تصریح کرد: حضور یک مقام عالی رتبه و شنیدن حرف مردم و کشاورزان و انتقال این دغدغه ها به دولت حل مساله را تسریع و تسهیل می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.