تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 8:06
کد خبر : 2810

رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

رونمایی از نخستین مجموعه آموزشی مبارزه با کار کودکان

رونمایی از نخستین مجموعه آموزشی مبارزه با کار کودکان
رییس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نخستین مجموعه آموزشی مبارزه با کار کودکان همزمان با روز جهانی مبارزه با کار کودکان رونمایی می‌شود.

هادی سینایی پورفرد با بیان اینکه آموزش اولین قدم در راه پایان دادن به کار کودکان است، اظهار کرد: آموزش‌های شهروندی می‌تواند نظام عرضه و تقاضا را در سطح شهر به هم بزند و افزایش آگاهی‌ها در این حوزه باعث شده شهروندان از مساعدت و کمک‌های بی مورد به کودکان کار در سطح خیابان‌ها خودداری کنند.

او ادامه داد: پس از تشکیل نخستین جلسه کارگروه در این زمینه در سال گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت، مقرر شد دومین جلسه کارگروه با هدف تولید محتوای غنی جهت آموزش شهروندان تشکیل و با کمک سازمان‌های مردم نهاد فعال در این عرصه اقدامات لازم در سال جدید آغاز شود.

او با تأکید بر اینکه هر اقدامی جهت مقابله با کار کودکان با همکاری و هم افزایی سازمان‌های مردم نهاد به نتیجه می‌رسد، اظهار کرد: هم اکنون در شهر اصفهان از وجود سمن‌های با تجربه‌ای در این زمینه بهره مندیم.

رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه امور اجتماعی در شهر اصفهان از تمامی فعالیت‌هایی که در عرصه مبارزه با کار کودکان در سطوح مختلف با اولویت پیشگیری‌های نوع اول انجام شود، حمایت می‌کند و در این راستا از نخستین مجموعه آموزشی در این زمینه همزمان با روز جهانی مبارزه با کار کودکان در سال جدید رونمایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.