تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 20:08
کد خبر : 3438

بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان کلید خورد

بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان کلید خورد
در چهار روز برپایی این نمایشگاه 5 کارگاه‌ و کلاس آموزشی تخصصی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه زمینه مناسبی چه برای بازدیدکنندگان عام و چه برای بازدیدکنندگان تخصصی است تا با ارتباط گیری، آشنایی با دانش نوین، ارائه محصولات جدید و رایزنی در مورد صنعت ساختمان سازی، علاوه بر تبادل و همفکری، در تعامل با طیف متنوعی از شرکت‌کنندگان فرصت‌های زیادی برای ارتباط برقرار کردن با افراد از حوزه‌ها و صنایع مختلف به دست آورند.

نمایشگاه صنعت ساختمان که به نوعی می‌توان گفت یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی اصفهان است امسال در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در حال برگزاری است.

نزدیک به سه دهه است که این نمایشگاه دریچه‌ای را به روی تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به صنعت ساختمان در مرکز و جنوب کشور گشوده است. این نمایشگاه در سالنی به مساحت کلی ۱۶ هزار متر مربع میزبان شرکت های داخلی و خارجی تحول آفرین و خلاق در هفت حوزه مانند مصالح پایه ساختمانی و سیستم های سازه ای-معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فضای باز-لوازم و تاسیسات برقی الکترونیک و امنیتی ساختمان و هوشمندسازی-ابزارآلات و تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی–خدمات مهندسی و طراحی و نظارت، پیمانکاری و انبوه سازی- آموزش و تبلیغات، انجمن ها می باشد.

سال گذشته این نمایشگاه نسبت به سالهای قبل تر، ۲۵ درصد رشد حضور شرکت کننده داشته و امسال نمایشگاه با دستاوردهای بیشتری به ظرفیت خود اضافه کرده و دایره مشارکت کنندگان آن وسیع تر شده است.

تفاوت اصلی هم به تنوع حضور مشارکت کنندگان در زیرگروههای دکوراسیون و معماری و افزایش تعداد مشارکت کنندگان در این بخش باز می گردد و همین موضوع موجب شده زیرگروه آسانسور در قالب یک نمایشگاه تخصصی ( تاریخ ۲۶ الی ۲۹ مهر ماه) برگزار گردد.

مصالح پایه ساختمانی یکی از مهم ترین شاخص های نمایشگاه بیست و ششم مصالح پایه ساختمانی و سیستم های سازه ای-معماری یکی از حوزه های مهم برگزاری این نمایشگاه است،مصالح پایه ساختمانی یکی از مهم ترین شاخص ها برای قیمت گذاری و هزینه اولیه تولید آن مصالح است.

این مسئله عامل تعیین کننده برای استفاده و انتخاب برخی مصالح می باشد. البته مردم غالبا موارد دیگری را برای خرید مصالح در نظر می گیرند . مانند صرفه جویی انرژی و مقاومت بالای مصالح، هزینه ی بیشتر به شرط کیفیت و طول عمر بالاتر و ایمن در برابر آتش و باد . از طرفی پیشرفت روز افزون علم و فناوری همواره باعث تحول در این صنعت شده که باعث شده روز به روز محصولات جدیدی به بازار عرضه شود ، محصولاتی با استاندارد های جهانی و کیفیت و دوام بالاتر که نمایشگاه صنعت ساختمان عرصه ای را برای این منظور فراهم کرده تا جامعه هدف در این حوزه با انواع مصالح پایه ساختمانی روز آشنا شوند. در پروژه های ساخت و ساز برای ساخت ساختمان بر اساس کاربری و شرایط بارگذاری، از سیستم سازه ای استفاده می شود. سیستم سازه ای در واقع پکیج یا مجموعه ای از المان های باربر ساختمان است که در معماری ساختمان بسیار کاربرد دارد و این نمایشگاه فرصتی بی بدیل برای ارائه سازه های ساختمانی مرتبط با معماری نوین است.

استقبال شرکت کنندگان بخش دکوراسیون داخلی و خارجی از نمایشگاه دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان فضای یکی از رویدادها و نمایشگاه های تجاری این نمایشگاه است که فرصت بسیار ارزشمندی برای فعالان یک صنعت فراهم کرده است.

نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی یکی از مهمترین رویدادهای حوزه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در اصفهان است. در این نمایشگاه شرکت های مشاوره و طراح معماری و معماری داخلی، کفپوش، تجهیزات دکوراسیون، لوازم تزئینی و مبلمان فضای باز، دیوارپوش، پرده، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمند سازی، تکنولوژی های نوین ساختمان فعال است. حضور فعالان این عرصه نشان دهنده کیفیت نمایشگاه بوده و اثربخشی آن را برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان افزایش می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.