تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 11:31
کد خبر : 3582

مدیر موزه گرمابه علیقلی‌آقا خبر داد:

رونمایی از کتاب «اشعار فارسی در کتیبه‌های اصفهان» همزمان با روز جهانی هنر اسلامی

رونمایی از کتاب «اشعار فارسی در کتیبه‌های اصفهان» همزمان با روز جهانی هنر اسلامی
مدیر موزه گرمابه علیقلی‌آقا گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و روز جهانی هنر اسلامی از کتاب «اشعار فارسی در کتیبه‌های اصفهان» رونمایی می‌شود.

ملیحه قریشیان با اعلام این خبر گفت: مدیریت موزه گرمابه علیقلی‌آقا تلاش کرده تا در قالب دفتر تخصصی فرهنگ و معماری به فعالیت‌های متعددی در حوزه معماری بپردازد و بر مفهوم معماری و اهمیت توجه به هویت و فرهنگ گذشتگان تاکید کند.

او اضافه کرد: این دفتر نسبت به انتشار کتب متعددی در حوزه فرهنگ و معماری اقدام کرده که کتاب «خطی ز دلتنگی» (تاملی بر ادبیات یادگاری‌های دیوار نبشت) به پژوهش حسین مسجدی از جمله این آثار است.

مدیر موزه گرمابه علیقلی‌آقا با اعلام اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و روز جهانی هنر اسلامی کتاب «اشعار فارسی در کتیبه‌های اصفهان» در این موزه رونمایی می شود، گفت: این کتاب را اکبر زمانی لنجانی به رشته تحریر درآورده و به زودی توسط انتشارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان وارد بازار نشر می شود.

به گفته او، این رویداد همراه با سخنرانی دکتر شهاب شهیدانی، روز پنجشنبه دوم آذر ساعت ۱۶ در موزه گرمابه علیقلی‌آقا واقع در خیابان مسجد سید، خیابان بیدآبادی برگزار می شود.

1945196

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.