تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 9:19
کد خبر : 3748

تازه‌ترین دستاوردهای تکنولوژی پزشکی در یک نمایشگاه

تازه‌ترین دستاوردهای تکنولوژی پزشکی در یک نمایشگاه
شانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی اصفهان (MEDIFAIR2024) 24 لغایت 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه پیش‌رو گروه‌های مختلف کالایی را در بر می‌گیرد. تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، vps، تثبیت کننده‌های ولتاژ، تولیدات معاینه‌ای و تشخیصی، آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، محصولات بیمارستان (گازهای طبی، ساپورت‌های ارتوپدی بالش‌های طبی، حوله زیبایی و … ) تجهیزات ارتوپدی، تحقیقاتی و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی، تجهیزات اتاق عمل، مواد دندانپزشکی، تجهیزات فیزیوتراپی و طب سوزنی، مانیتورهای علائم حیاتی و… در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
همچنین تلاش شده است که نمایشگاه امسال ابعاد جدیدی را در این صنعت شامل شود. وجود شرکت‌های جدید و دعوت از تولیدکنندگان مطرح استان، حضور هیئت بازدید از کشور روسیه و برگزاری همایش‌های مرتبط از نقاط قوت این دوره به شمار می‌رود. به علاوه تلاش شده است تا از مدیران، متخصصین شناخته شده، انجمن‌های مرتبط و مقامات استانی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شوند تا طیف گسترده‌تری از ذینفعان این عرصه زیر سقف نمایشگاه اصفهان، فرصت ملاقات و همکاری پیدا کنند.
این نمایشگاه گردهمایی معتبری از فعالین عرصه پزشکی و دندان‌پزشکی است که طی آن می‌توان انبوهی از اطلاعات و داده‌ها، جدیدترین فناوری‌ها و تکنولوژی و به روزترین دستگاه‌ها و تجهیزات را رصد یا در صورت نیاز خریداری کرد. باتوجه به مشکلات مربوط به تحریم طی دهه‌های اخیر، محدودیت‌های شدیدی در مسیر واردارت محصولات وابسته به پزشکی نیز وجود داشته است اما با تلاش‌های متخصصین ایرانی، امروز ما توانسته‌ایم بسیاری از محصولات مربوط به این زمینه را نیز در داخل کشور تولید کنیم که اغلب به لحاظ کیفیت ساخت به استانداردهای بین‌المللی نیز نزدیک است.
اگر یک مدیر اجرایی در حوزه بهداشت، زیبایی سلامت هستید، مدیریت یک بیمارستان یا آزمایشگاه را برعهده دارید، به کادر درمان تعلق دارید، ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی محسوب می‌شوید یا به عنوان مدیر گروه دانشکده پزشکی خدمت می‌کنید، نمایشگاه‌های تجاری تخصصی در زمینه تجهیزات پزشکی، فناوری پزشکی و نوآوری‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند در توسعه فعالیت حرفه‌ای شما بسیار اثرگذار باشد. نمایشگاه تجهیزات پزشکی این فرصت را فراهم می‌آورد که فعالیت این عرصه با طیف وسیع‌تری از تأمین‌کنندگان آشنایی پیدا کنند و برای دسترسی به کالاهایی که مستقیما به سلامت عمومی گره خورده است، تأمین‌کننده مطمئن‌تری را شناسایی کنند. ایجاد یک زنجیره تامین انعطاف‌پذیر، پایدار و ایمن در این زمینه یک ضرورت انکار ناپذیر است.
نهادهای مربوط به مراقبت‌های بهداشتی به استفاده از فناوری‌های هوشمند قادر خوهند شد که کارایی خود را تسریع کنند، درمان‌های غیر ضروری را کاهش دهند و به بهبود مراقبت‌های پیشگیرانه ادامه می‌دهند. همچنین فناوری‌های نوآورانه در مراقبت‌های بهداشتی به طور قابل توجهی به بهبود مراقبت از بیمار، کاهش عوارض جانبی درمان و ارائه فرصت‌های رشد در تکنولوژی پزشکی و سلامت دیجیتال کمک کرده‌اند. نمایشگاه‌های تخصصی بهترین مکان جهت شناسایی این تحولات است و به افراد این امکان را می‌دهد که دانش خود را به اشتراک بگذارند یا آن را روزآمد کنند.
به علاوه از زمان همه‌گیری ویروس کرونا جهان وارد دوران تازه‌ای از نیازهای بهداشتی و سلامت شد. بحران جهانی بهداشت عمومی، سلامت از راه دور و تقاضا برای درمان‌های پزشکی غیرتماسی و مجازی را در سرتاسر جهان در کانون توجه قرار داد. در نمایشگاه‌های تخصصی آخرین راه‌حل‌های سلامت دیجیتال نیز ارائه می‌شود تا فعالین این حوزه بتوانند پیش از آنکه در برابر شرایط بحرانی غافلگیر شوند، نبض نوآوری‌ها و روندهای فناوری پزشکی را در دست داشته باشند.
این نمایشگاه‌ تجاری تخصصی شامل رویدادهای همزمان در مورد موضوعات مختلف است که شامل حوزه‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد و کارشناسان و مقامات محتلف در آن شرکت می‌کنند. چنین رویدادهایی در نهایت به اشتراک‌گذاری بینش‌ها و پیشرفت‌ها در مورد چالش‌های نظارتی، علمی و بهداشتی در دستگاه‌های پزشکی، MedTech و صنعت تشخیص کمک می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.