تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 14:06
کد خبر : 3751

یشنهادهایی جذاب در بیست و هفتمین نمایشگاه لوازم خانگی استان اصفهان

یشنهادهایی جذاب در بیست و هفتمین نمایشگاه لوازم خانگی استان اصفهان
بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی 2 تا 6 اسفندماه در فضایی بالغ بر 7700 مترمربع و با حضور 76 تولید کننده لوازم خانگی از روز چهارشنبه 2 اسفندماه و به مدت 5 روز میزبان علاقه‌مندان، متخصصان، کارشناسان فروش و بازاریابی و عموم شهروندان است

محصولات و کالاهایی که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آیند از استان های اصفهان- تهران- آذربایجان شرقی-قزوین-البرز-اراک- کردستان و خراسان رضوی حضور دارند. افزایش واحد های تولیدکننده و برندهای لوازم خانگی از قبیل (لوازم خانگی پاکشوما،تولیدی گرماوران،نیکسان صنعت،مهر مینا الکترونیک،آیسان خزر،آذرسیلوان تبریز،پرگاس صنعت روژان،الکترواستیل و……) و افزایش کمی و کیفی غرفه های خودساز با دکوراسیون خاص از تفاوت های برگزاری این دوره نمایشگاه لوازم خانگی در سایت نمایشگاه اصفهان به شمار می رود.

همچنین در رویداد امسال برگزاری همایش “شناخت چالش های صنعت لوازم خانگی در استان اصفهان” با حضور مهمانان ویژه برای روز شنبه مورخ ۵ اسفندماه در ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن همایش های محل برگزاری نمایشگاه اصفهان برنامه ریزی شده است.

اسنوا-دوو-بست-امرسان-الکترو استیل-هیمالیا-کلور-ایستکول-جی پلاس-ایکس ویژن-تی سی ال-آلتون-ریتون-پاکشوما-بیمکث-رنزو-آلتتو-نیکسان-دونار خزر-صنام-دنای- تسکو-سام-دنیته-اورانا پلاس-سیلوان-پاکتین-گلدن اپال-توس چینی-چینی زرین برندهای شاخص این دوره این نمایشگاه جذاب خواهند بود که پیشنهادات ویژه ای برای مخاطبان و خریداران ارائه می نمایند. بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت میزبان تولید کنندگان، بازرگانان، تامین کنندگان تجهیزات لوزام خانگی و علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.